Monday, October 24, 2016

SURAT RASMI PERMOHONAN UNTUK MEWAKILKAN INDIVIDU LAIN BAGI URUSAN PENGAMBILAN JUBAH KONVOKESYEN

Norhairunisa Binti Ahmad,
No. 27, Kampung Mang,
94300 Kota Samarahan,
Sarawak.
 


Bahagian Kemasukan & Bahagian Urus Tadbir Akademik,
Tingkat 1,
Bangunan Pentadbiran,
Universiti Putra Malaysia (UPM),
43400 Serdang,
Selangor Darul Ehsan.                                                                             14 OKTOBER 2016

Tuan,

PERMOHONAN UNTUK MEWAKILKAN INDIVIDU LAIN BAGI URUSAN PENGAMBILAN JUBAH KONVOKESYEN.

Dengan segala hormatnya, perkara di atas adalah dirujuk.

2. Saya ingin memaklumkan kepada pihak tuan bahawa saya tidak dapat hadir pada hari pengambilan jubah konvokesyen pada 15 Oktober hingga 20 Oktober 2016 nanti. Hal ini demikian kerana saya terikat dengan waktu bekerja serta tidak mendapat kelulusan cuti pada tarikh berkenaan.

3. Oleh itu, saya ingin memohon kepada pihak tuan agar pengambilan jubah itu dapat dilakukan oleh wakil saya. Sehubungan itu, saya telah mewakilkan kawan saya iaitu Shaharniza Binti Bujang Saili (No. Matrik 167172) untuk urusan tersebut. Saya telah menyerahkan lampiran berikut kepada beliau untuk rujukan pihak tuan :

            i. Salinan resit bayaran yuran konvokesyen
            ii. Salinan borang pakaian akademik Majlis Konvokesyen UPM ke-40
            iii. Salinan slip Kajian Pengesanan Graduan Kementerian Pendidikan Tinggi

4. Saya amat berharap agar permohonan saya ini mendapat kerjasama yang sewajarnya daripada pihak tuan. Segala kerjasama daripada pihak tuan amatlah dihargai dan saya dahului dengan ucapan terima kasih.


Yang Benar,
.................
Norhairunisa Binti Ahmad.




3 comments: