Thursday, December 17, 2015

Dumbmash : Bila Chinggu mengacara 999

Minggu ni, dr. telah memperkenalkan salah satu lagi aplikasi yang dah jadi kegilaan ramai iaitu dumbmash. Masa awal-awal aku dengar aplikasi ni aku ingatkan ejaannya "duckmash" habis aku kena bahan dengan kawan aku. Pasal aku tak tahu tu yang salah eja tu. Sekarang aku dah tahu dah dumbmash rupanya. Aplikasi yang macam vines, kita boleh muat naik video pendek lakonan ataupun nyanyian.

Jadi, memandangkan dah tahu, dr. beri tugasan pada kami untuk buat dumbmash lakonan dan nyanyian. So, group Chinggu telah setuju untuk pilih rancangan tv3 "999" dan lagu "Aku jatuh cinta" untuk di dumbmashkan (entah istilah apa lah yang aku guna ni). Kami buat kat kolej kami je. Jom saksikan dumbmash dari kumpulan kami.









No comments:

Post a Comment